Mentor.ba - prva bh. platforma sa ciljem povezivanja samostalnih predavača sa kompanijama na tržištu
+387 61 510 422

BRENDIRANJE POSLOVNOG PROSTORA

Brendiranje izloga lokala čini proces kreiranja idejnog rješenja (reklamne poruke), a zatim projektovanja grafičkog rješenja i samu izradu odnosno print reklamnih PVC i One Way Vision folija. Re-brendiranje predstavlja uklanjanje starih reklamnih folija, te dizajn i print novih sa ciljem osvježavanja vizuelnog identiteta poslovnog prostora. Kvalitetno urađeno brendiranje čini vaš poslovni prostor prepoznatljivim, lakšim za lociranje, te vidljivijim u odnosu na ostale. Pri brendiranju lokala koriste se više vrsta folija i to u zavisnosti od vaših zahtjeva i materijala na koje se lijepe. To su:

  • PVC folija (samoljepljiva) koristi se za reklamne table, izloge, panoe, zidove, kao i za izradu naljepnica široke upotrebe.
  • One – Way Vision folija (mesh / rupičasta) koristi se isključivo za brendiranje izloga odnosno staklenih površina. Zbog sitnih rupica koje posjeduje, gledano iz objekta kroz foliju se vidi napolje, dok se gledano spolja vidi samo reklama. Prednost ove folije je što propušta prirodno svjetlo u objekat.
  • Cerada, sa nitnama za privezivanje, koristi se za reklamne poruke na mjestima gdje je moguće da se zategne cerada. Uglavnom je za spoljnu namjenu jer je otporna na vremenske prilike.
Dizajn

1 idejno rješenje + 1 revizija (korekcija) A5 / A6 // jednostrano

2 idejna rješenja + 2 revizije (korekcije) A5 / A6 // jednostrano

2 idejna rješenja + 2 revizije

Cijena

30,00 KM

50,00 KM

10,00 KM

Štampa

PVC folija samoljepljiva

One Way Vision folija (mesh // rupičasta)

Print Cut

Cerada

Forex // Kapofix ploče

Halke // Nitne za ceradu

Cijena

15 KM/m2

25 KM/m2

20 KM/m2

15 KM/m2

10 KM/m2

0,8 KM/kom